*Disclaimer: Please make sure to e-mail your CV to externalrelations@ifaace.nl after filling out the form below!

Stage Customer Success

 Even voorstellen: Onze organisatie

Onze organisatie is een snel groeiende B2B SaaS startup in Rotterdam. We hebben de missie om elke medewerker zich veel meer verbonden te laten voelen met de organisatie waar hij of zij voor werkt. Tegenwoordig voelen veel medewerkers zich niet verbonden met het bedrijf waar zij werken. Een grote reden is dat organisaties de juiste tools missen om hun medewerkers op de werkvloer te bereiken en betrekken, zeker als het gaat om de nieuwe generatie medewerkers.

Om deze reden bouwen wij een compleet nieuw ‘medewerkers experience’ platform waar ‘non-desk’ organisaties en hun medewerkers op de werkvloer op een moderne manier met elkaar verbonden worden. Via ons platform en app kunnen organisaties met hun medewerkers communiceren, korte trainingen sturen, makkelijk roosters uploaden, feedback vragen en nog veel meer. We noemen onszelf hier daarom ook wel ‘de app voor werk’!

We werken al met fantastische bedrijven als Gamma, Karwei, de Amsterdam Arena, New York Pizza en Albert Heijn. We zijn echter van plan om hier in de komende periode nog veel meer partijen aan toe te voegen en daar hebben we jou voor nodig!

 

Wat wij belangrijk vinden bij onze collega’s

Elke dag werken we aan onze gezamenlijke missie. Een geweldig team is daarbij enorm belangrijk. Wij vinden het belangrijk dat je een positieve mindset hebt, je een echte teamplayer bent en dat je ernaar streeft om het beste uit jezelf en het bedrijf te halen.

Werken bij een snelgroeiende startup betekent werken in een dynamische omgeving. We vinden het dan ook belangrijk dat je een proactieve houding hebt en af en toe ook de handen uit de mouwen steekt om hier en daar bij te springen.

 

Wat jij gaat doen

Als onderdeel van ons customer success team, ga jij aan de slag om onze klanten te helpen hun doelstellingen te bereiken en het onderste uit de kan te halen als het gaat om ons product. Het is een hele diverse rol, waarbij je o.a. leert hoe je klanten makkelijk en snel wegwijs kan maken in software, omgaat met klachten en feedback, en je creativiteit toepast om klanten te verassen.

Dat betekent dat jij o.a.

  • Nieuwe klanten verwelkomt en hun wegwijs maakt op ons platform.
  • Onderzoekt wat klanten van ons platform vinden en hoe we het zouden kunnen verbeteren.
  • Materialen zoals brochures, uitlegvideo's en meer creëert.
  • Onze live helpdesk bemant en gebruikers van onze app helpt met hun vragen, problemen en feedback.
  • Continue nadenkt over leuke manieren waarop we klanten kunnen verassen en verwachtingen kunnen overtreffen.

 

Vereisten

Jouw profiel

  • De klant staat bij jou centraal en je haalt er plezier uit om mensen zo goed mogelijk verder te helpen.
  • Je bent communicatief ijzersterk in zowel woord als geschrift.
  • Mensenkennis, empathisch vermogen; goed kunnen luisteren.
  • Je kan zelfstandig en georganiseerd werken. Je behoudt het overzicht ook als je met meerdere dingen tegelijk bezig bent.
  • Je bent leergierig, pakt snel dingen op en bent niet bang om je comfortzone te verleggen.


Wat wij jou bieden

  • Stagevergoeding (in overleg en afhankelijk van je leerjaar)
  • De mogelijkheid om jezelf snel te ontwikkelen doordat je echte verantwoordelijkheden krijgt
  • De kans om een permanent onderdeel te worden van het team na een succesvolle stage
  • De kans om actief mee te bouwen aan een snelgroeiende startup met internationale ambities.
  • Je wordt onderdeel van een ambitieus en all-round awesome team dat geen genoeg kan krijgen van elkaar de hele dag high-fives geven.
  • Een inspirerende werkomgeving op de ECE Campus temidden van meer dan 100 startups (inclusief bar, glijbaan en pingpong tafel).


Startdatum

Zo snel mogelijk

Apply here!